poniedziałek, 20 lipca 2015

Informacje| GRWM - Wesele

Cześć.Zastanawiałam się jaki typ postów, podoba się wam najbardziej. Najwięcej komentarzy jest pod postem o marzeniach, ale wyświetleń najwięcej jest przy ulubieńcach. Piszę tego bloga dla was, więc pierwszą moją prośbą jest, abyście napisali w komentarzu co chcecie zobaczyć w następnym poście.

•••••

W sobotę 18.07.2015r. byłam na weselu. Z tej też okazji postanowiłam pokazać wam jak się przygotowywałam, a właściwie jak wyglądałam.
Zresztą zobaczcie sami.


Na pierwszy ogień idą pazurki.


Przyszedł czas na loki!


Sukieneczka.

Buty.


Na deser... kolczyki!
Jeżeli post się spodobał zaobserwujcie mnie i zostawcie komentarz.
Nie zapomnijcie odpowiedzieć na moje pytanie :)
Do następnego. Pa!






4 komentarze:

Typowa M. pisze...

Masz piękne włosy! :) ślicznie wyglądałaś http://mishelle-a.blogspot.co.uk/2015/07/210715-r.html?m=1

Unknown pisze...

Dziękuję ci, bardzo mi miło :)

KATJA pisze...

Przepiękne loki, masz cudne włosy!

Andrzejlika pisze...

Uwielbiam tą sukienkę ;D

Followers