wtorek, 14 lipca 2015

Marzenia? Realizuj je!

Cześć.
Wszystkie
marzenia można spełnić.. no prawie wszystkie. Niektóre nie zależą od nas, na przykład jeżeli chorujemy na ciężką chorobę i nie możemy wpłynąć na to czy wyzdrowiejemy, a jest to nasze największe marzenie to los może potoczyć wszystko tak, że nie wyleczymy się z tej choroby, oczywiście nikomu nie życzę takiej sytuacji.
Resztę marzeń można spełnić.

•••••

Myślę, że każdy ma chociaż jedno marzenie. Marzenia są różne większe, mniejsze, bardziej realistyczne i te mniej realistyczne, ale niezależnie jakie są można je spełnić. Pamiętaj o tym, że nic ale to nic nie może ci stanąć na drodze do ich realizowania.

•••••

Ja mam wiele marzeń, na przykład pojechać na koncert Katy Perry, czy polecieć do Paryża i Nowego York'u. Mam też te mniejsze marzenia, czyli remont pokoju 
te marzenie zapewne zrealizuję jeszcze w te wakacje. Przynajmniej taką mam nadzieję.

A ty co wybierasz?

•••••

Napisz mi, jakie jest twoje największe i najmniejsze marzenie. Jeśli spodobał ci się ten post zostaw komentarz i zaobserwuj tego bloga!
Do następnego. Pa!

5 komentarzy:

Julss pisze...

Powiedziałabym że mam wiele marzeń, ale jakby sie zastanowić, to wcale nie jest ich tak dużo. Moje największe pragnienia juz sie spełniły
Na pewno chciałabym być szczęśliwym, spełnionym człowiekiem. Założyć rodzinę, miec pracę...
Chciałabym za 50 lat usiąść w fotelu myśląc ze wszystko co chciałam, dokonałam
Pozdrawiam!
jullss-blog.blogspot.com

Unknown pisze...

Fajnie, że spełniasz swoje marzenia :) Pozdrawiam :)

Kornelia Mazur pisze...

Jeśli chodzi o chorobę, można wierzyć, w to, że się wyzdrowieje. To jak myślimy o całej sytuacji, mówi wiele. Wszystko siedzi w głowie.
#wiaradodajeskrzydeł
Zapraszam do mnie : http://xn--yciejedsttwoimsnem-25d.blogspot.com/2015/07/jak-skutecznie-i-bezbolesnie-popenic.html
Jak i do zaangażowania się w akcję STOP SAMOBÓJCOM !
POZDRAWIAM ;33

Adriana pisze...

Ja na przykład mam tatę po przeszczepie nerki, wszyscy wiemy że jeszcze z pare lat i znowu nerka przestanie działać, wtedy ja wkrocze i pomogę tacie, oddam swoją jedna nerke, moje marzenie? Aby żył jak najdłużej ;) obserwuje adriana-ade.blogspot.com

Unknown pisze...

Współczuję i trzymam kciuki, że wszystko się uda :) Pozdrów tatę :D

Followers