środa, 2 grudnia 2015

VLOGMAS #2 MOJE NUDNE ŻYCIE| ŚPIEWY

02.12.2015r.
Hejka! Dzisiaj znowu w moim dniu nie działo się nic specjalnego, jedynie afera w szkole, ale o tym nie mogę opowiedzieć, bo po prostu nie powinnam. Dzisiejszy ,,vlogmas'' chcę poświęcić moim takim małym pasjom (oprócz blogowania). Pierwszą z nich jest śpiew. Nie jestem najwybitniejszą śpiewaczką, ale chodzę na lekcje, które odbywają się w mojej szkole. Drugą sprawą jest rysowanie. To też mi nie wychodzi zbyt dobrze dlatego, że nie jestem cierpliwą osobą. Pisząc te zdania zastanawiam się czemu mówię wam o samych negatywach MNIE? Ale przecież tutaj chcę wam pokazać moją ,,prawdziwą twarz'' mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Lubię jeszcze, to też jest moją taką małą pasją jeździć na rolkach, a jeszcze bardziej na łyżwach. Chcę wam jeszcze polecić jedną rzecz, jeżeli jesteście na diecie to przepraszam, ale chodzi mi o pierniczki z cynamonem i lukrem, są one w biedronce (edycja limitowana) Ps. Są pyszne! Dodałabym zdjęcie, ale no oczywiście nie mam telefonu, w sumie nie ma się czym przejmować telefon jest już zamówiony i w piątek powinnam go już mieć, dla ciekawych jest to Sony Xperia M4 aqua. Jestem w 90% pewna że w poniedziałek pojadę na wycieczkę szkolną na lodowisko, do kina (Listy do M. 2, już byłam z rodzicami, ale co tam) i pochodzić po sklepach w galerii. Jak już będę miała ten telefon, będą zdjęcia i zabiorę was na spacer z moim pieskiem. W komentarzach piszcie jaki TAG chcielibyście zobaczyć we vlogmas'ie bo mam ochotę takowy zrobić. Jeśli dotarłeś do tego momentu (to cię podziwiam) zapraszam do obserwacji mojego bloga aby być na bieżąco z moimi vlogmas'ami i nie tylko, piszcie komentarze. Jak tylko będę miała chwilę zerknę na wasze blogi i skomentuje, a jeżeli mi się spodoba to oczywiście nie ma problemu, z chęcią zaobserwuję.
Do następnego, Pa!

1 komentarz:

Unknown pisze...

Pokaż kiedyś w jakimś poście Twoje rysunki <3
Mój kanał na yt
Mój blog

Followers