niedziela, 6 grudnia 2015

VLOGMAS #5/6 GALERIA S| NOWY WYGLĄD BLOGA| KALENDARZ ADWENTOWY

05.12.2015r.| 06.12.2015r

Hejka! Dzisiaj znowu dwa dni w jednym poście, a to dlatego, że w sobotę nie było mnie cały dzień w domu, jak wróciłam musiałam posprzątać w pokoju, oczywiście chciałam chwilę odpocząć, a jak chciałam zacząć pisać post to tak spojrzałam na mojego bloga 
i pomyślałam, że muszę coś zmienić. No i jest! Moim zdaniem naprawdę ładnie wyszło, na pewno lepiej niż było. Przejdźmy już do mojego dnia.



Wstałam rano ok. 7:00. Szybko się ogarnęłam chwyciłam za telefon i pojechałyśmy z moją mamą, moją przyjaciółką jej mamą i siostrą do galerii S w Siedlcach, ponieważ mieszkamy niedaleko niej. W sumie to kupiłam sobie poduszkę, kalendarz adwentowy
(w końcu), pierścionki i case na telefon, ale to pokarzę wam kiedy indziej (oczywiście jeżeli chcecie). Jak wróciłam ogarnęłam pokój
i zrobiłam wygląd bloga. Zdjęcia z tego dnia:

   
     



NIEDZIELA
Lubię w niedzielach to, że zawszę mogę długo pospać, dzisiaj do ok. 11:00. Właściwie to nie ma się co dziwić, bo poszłam spać ok. godziny 2:00. Ten dzień był taki bardzo leniwy. Po obudzeniu się zjadłam śniadanie i poleżałam ok. półtorej godziny.
Po obiedzie poszliśmy świętować imieniny brata mojego taty oraz jego żony. Nie byłam tam zbyt długo (muszę wspomnieć o tym, że mieszkamy na przeciwko nich), ponieważ musiałam odrobić lekcję, nauczyć się z biologii oraz napisać wam posta. Tak naprawdę to tyle dzisiaj robiłam. Zdjęcia z dzisiaj:

   

     






To byłby koniec tego posta. Mam nadzieję, że wam się podobało i że zostaniecie ze mną na wszystkie vlogmas'y. Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga.
Do następnego, Pa!

Brak komentarzy:

Followers