wtorek, 1 grudnia 2015

VLOGMAS #1 Początek/ Szkoła/ Plany na grudzień


01.12.2015r.
Hejka, dzisiaj pierwszy post z serii ,,vlogmas'', jeżeli ta seria się spodoba i dobrze się przyjmie na moim blogu z wielką chęcią będę ją kontynuowała.


Dzień zaczęłam od wstania o 7:30 (wyjątkowo późno) i oczywiście pójścia do szkoły. Tam niestety nie działo się nic specjalnego. Wróciłam do domu około 14:00 i zaraz znowu musiałam wyjść na spotkanie do bierzmowania. Gdy wróciłam było już ciemno. Zjadłam kolację, przebrałam się w wygodniejsze ciuszki i odrobiłam lekcje na kolejny dzień. Nie mam zbyt ciekawego życia jak widać. Dałam sobie 2 zadania specjalne na cały grudzień: 
zacząć ćwiczyć
zrobić domowy kurs z języka angielskiego

Przepraszam za długą przerwę w blogowaniu, za tak krótki post i brak zdjęć, ale na razie nie mam ich czym zrobić (nie mam telefonu).
Dzięki za przeczytanie jeśli ci się spodobało zostaw komentarz, obserwacja też mile widziana.
Do następnego, Pa!

Brak komentarzy:

Followers