sobota, 1 sierpnia 2015

Ulubieńcy miesiąca

Cześć.
Dzisiaj jak widzicie po tytule posta przychodzę do was z ulubieńcami miesiąca lipiec. Zostańcie do końca bo będzie tam informacja. Nie przedłużając, Zaczynamy!

YouTube'r:
Zaczynamy tak jak ostatnio od youtube'ra. Wiec w tym miesiącu były to dwie dziewczyny. A konkretnie:
•Marta z kanału "Iluzjonistka". Nie wiem dlaczego, ale po prostu spodobały mi się jej filmiki.
Link do kanału tutaj.
•Ola z kanału "O!LALA". Dziewczyna ma super gadkę i mega poczucie humoru.
Link do kanału tutaj.

Jedzenie/ Picie:
W tym miesiącu moje serce podbiły 2 rzeczy.
Piciem jest kawa, a jedzeniem ciasteczka zbożowe o smaku kakao. 

Muzyka:
Piosenka z 2009 roku, więc nie najnowsza, a jednak mi się spodobała. Mowa o piosence którą macie tutaj:
Miike Snow-Animal.

Aplikacja:

Polubiłam ostatnio aplikację Spotify. Aplikacja jest chyba każdemu dobrze znana. Na tej aplikacji mamy po prostu mnóstwo playlist, więc każdy dobierze coś dla siebie.

Rzecz:

Nic innego jak "Celebrity Tattoos". Są to zmywalne tatuaże z biedronki.


Dotarliśmy do końca, więc przyszedł czas na tą informacje. Po niedzieli będę miała remont, co się z tym wiąże, że prawdopodobnie w następnym tygodniu nie będzie postów. zrobię wam po remoncie posta z taką jakby metamorfozą mojego pokoju. Napiszcie w komentarzach czy post się wam spodobał i co chcecie zobaczyć następnym razem. Do następnego. Pa!

Brak komentarzy:

Followers