poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zmiana pokoju

Cześć.
Dwa tygodnie temu poinformowałam was o remoncie, który właśnie się zakończył. Obiecałam sobie (oraz wam), że pojawią się tu zdjęcia z ,,mini metamorfozy'' mojego pokoju.
Więc oto są! Zapraszam do oglądania. 

przed:                                                                po:

                                                   
               


   



Jeśli metamorfozę uważasz za udaną, zostaw komentarz gdzie podzielisz się cennymi radami jak jeszcze mogę przyozdobić mój pokój. Obserwacja też mile widziana. Do następnego. Pa!
                                                                                                                                         

2 komentarze:

aleksprzyb pisze...

Pokój "Po" wygląda rewelacyjnie ! Również mam meble w takim samym odcieniu i siwe ściany,dodatkowo fioletowe ozdoby,które świetnie współgrają ;)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

Unknown pisze...

Dzięki, na początku też miałam mieć ozdoby w kolorze fioletowym lecz jednak postawiłam na czerwień :)

Followers