piątek, 4 grudnia 2015

VLOGMAS #3/4 DWA POSTY W JEDNYM| NOWY TELEFON!

03.12.2015r.| 04.12.2015r.

Hejka! Na wstępie przepraszam, że wczoraj nie pojawił się post, ale po części było to spowodowane tym, że źle się czułam (przeziębienie), a po drugie miałam trochę nauki. Nie było właściwie zbytnio, o czym pisać, bo cały dzień przesiedziałam w domu (no i w szkole).


Dzisiaj czułam się troszkę lepiej, a więc spędziłam ciekawiej dzień. Po pierwsze, skończyłam lekcję o 13:05, po drugie przyszła do mnie przyjaciółka, a po trzecie.. wreszcie mam telefon! Jest to wspomniany we wcześniejszych postach ,,Sony Xperia M4 Aqua'', pierwsze wrażenie? Super telefon! Przejrzysty, płynne ruchy, w dodatku mój jest biały, więc jak dla mnie dodatkowy plus. Nadal jeszcze wszystko przeglądam i sprawdzam. Jutro będzie dużo lepszy dzień, ponieważ jadę do galerii na zakupy (jutro będą zdjęcia). Jeśli nie zapomnę to postaram się zrobić kilka zdjęć.


Przepraszam za kolejny krótki post. Komentujcie jeśli się podobało i Obserwujcie, żeby być na bieżąco! Do następnego, Pa!

1 komentarz:

Unknown pisze...

http://bezzbarwnny.blogspot.com/
zapraszam może weźmiesz udział :) zachęcam wszystkich :)
Ładny blog

Followers